Celebración del Día Internacional de la Llingua materna nel César Rodríguez

El Día Internacional de la Llingua materna celébrase tolos años el 21 de febreru en tol mundu pa concienciar sobre la diversidá llingüística y cultural. Esta fecha recuerda un día de 1952 nel que los estudiantes de Dhaka, l’ actual Bangladex, taben manifestándose pola reconocencia de la so llingua, el bengalín, frente al gobiernu de Pakistán y entós foron asesinaos pola subversión qu ‘ implicaba la reconocencia d’ una llingua minorizada.

Nel César Rodríguez, los alumnos de 4u d’ ESO que cursen la optativa de Taller de teatru quisieron aportar el so apoyu a la nuesa llingua materna representado unes adautaciones de les obres Cinco hores con Mario de Miguel Delibes y Pedro y el capitán de Mario Benedetti.

Semeyes de los alumnos ensayando:

Manifiestu pola Llingua Materna 2018

Cartel del Día Internacional de la Llingua Materna