CELEBRACIÓN DE LA XXXIX SELMANA DE LES LLETRES ASTURIENES NEL CÉSAR RODRÍGUEZ

Dende ‘l miércoles 2 de mayu los alumnos del César Rodríguez participaron en diferentes actos conmemorativos pa celebrar la XXXIX Selmana de les Lletres asturianes.

El miércoles 2 de mayu, Manuel Álvarez Macías (2u ESO) y Alba Gabarri Fernández (4u ESO) representaron al centru na entrega de premios de poesía organizada por Aula Les Metáfores na Capiella los Dolores, algamando caún de los nomáos el primer premiu de poesía na so categoría.

El xueves 3 de mayu tolos escolinos del conceyu de Grau que cursen la materia optativa de Llingua asturiana participaron nun actu na Casa Cultura onde pudieron asistir al conciertu de R+L amás de confraternizar colos collacios de los otros centro educativos del conceyu.

Pela tarde del xueves delles alumnes de 4u d’ ESO que cursen la materia optativa de Taller de teatru  xunto coles sos families y delles profesores del institutu asistieron a la Gala d’ entrega de Premios de Teatru n’ asturianu  na Laboral de Xixón a recoyer los galardones algamaos:

• EL PRIMER PREMIU NA CATEGORIA DE MONÓLOGU D’EDUCACIÓN SECUNDARIA a Saray Prieto, del I.E.S. César Rodríguez por Cinco hores con Mario.
  • EL SEGUNDU PREMIU A LA MEYOR OBRA REPRESENTADA D’EDUCACIÓN SECUNDARIA AL I.E.S. CÉSAR RODRÍGUEZ por Cinco hores con Mario.
  • PREMIU A LA MEYOR ACTRIZ DE SECUNDARIA a Nuria Cuervo Álvarez pol so papel na obra Cinco hores con Mario.
  • PREMIU MEYOR DIRECCIÓN D’EDUCACIÓN SECUNDARIA a Carmen Álvarez Garzón por Cinco hores con Mario.

Fotos:

• Actu d´ entrega de premios  de poesía na Capiella los Dolores